L'alumne Héctor Martínez Morte de 2n de Batxillerat B s'ha classificat en segona posició en la fase local de l'Olimpiada de Física. El passat 25 de Febrer es va celebrar l'acte d'entrega de premis d'esta activitat organitzada per la Universitat de València. L'alumne passa ara a la Fase Nacional en la que representarà a la Comunitat Valenciana junt a altres sis alumnes. Els dies 4 al 7 d'abril a Madrid, Héctor haurà de competir amb alumnat de tot el país per a guanyar la fase final de l'Olimpiada.

L'Olimpiada va començar al mes d'octubre quan Héctor Martínez va asistir a la prova de classificació amb el seu company de classe Iván Soriano Díaz i la professora Amparo Checa, coordinadora, amb Empar Julià, d'esta activitat. Héctor va demostrar els seus coneixements i habilitats en la matèria i aconseguí classificar-se junt amb un reduit grup de 20 alumnes que passaren a la fase de formació a la Universitat i a la següent prova, que ara ha tornat a guanyar accedint a la fase nacional.

{gallery}fisica{/gallery}