El passat 2 d’abril, 43 alumnes de 1r de batxillerat van dur a terme l’activitat extraescolar organitzada pel Departament d’Educació Física. Es tractava de fer el recorregut del  PRV-7 per la Serra de Bèrnia més conegut com el “Forat de Bèrnia” visitant també les ruïnes del també conegut com “El Fort de Bèrnia”, construcció encarregada en 1576 per Felip II per a controlar possibles revoltes del moriscs expulsats de les seues terres.

Al llarg del 9 kilòmetres de la ruta, els alumnes van poder gaudir de les excel·lents vistes que ofereixen eixos paratges de la Marina Alta i, al mateix temps, realitzar una activitat física en plena natura i amb algunes exigències físiques pujant desnivells acumulats de 500 metres d’altura.

A més a més, aquesta activitat portava un afegit pedagògic: els alumnes participants van fer un treball d’integració de les TIC (Tecnologies de la Informació i l’Educació) amb una tasca com aquesta fent un treball PREVI, DURANT i POSTERIOR a l’activitat donant-li ús a diferents aplicacions de mòbil (posicionament, recerca d’informació, xarxes socials, imatge, etc.)

Ací deixem un xicotet resum gràfic del que van poder gaudir els alumnes

Veure Vídeo

{gallery}bernia{/gallery}

Vols conèixer més notícies com aquesta? SUSCRIU-TE GRATUITAMENT A NOSTRA REVISTA DIGITAL ARA MATISSE