El passat 1 d'abril un grup d'alumnes de 4t d'ESO visitaren el centre de Formació Professional IES Misericòrdia de València. A banda de conéixer les instal·lacions, l'alumnat que hi va assistir va poder rebre informació sobre els estudis que s'ofereixen en aquest centre i que pertanyen a les famílies professionals d'Administració i Gestió, Comerç i Màrqueting, Electricitat i Electrònica i Serveis socioculturals i a la comunitat.

Després de rebre la benvinguda per part de la cap d'estudis, un grup de professors de cada família professional va explicar als alumnes, de primera mà, quins són els continguts que es treballen a cada cicle, la manera com estan organitzats, la forma de treballar i les eixides formatives i professionals futures.

L'alumnat va valorar molt positivament aquesta activitat, ja que la majoria dels assistents estan interessats a continuar els seus estudis l'any vinent a un cicle de Formació Professional, i per tant a un centre amb unes característiques similars al que van visitar.

{gallery}misericordia{/gallery}

Vols conèixer més notícies com aquesta? SUSCRIU-TE GRATUITAMENT A NOSTRA REVISTA DIGITAL ARA MATISSE