Els alumnes de 4t de PDC estrenen el seu espectacle teatral davant de centenars de xiquets

Els dies 14 i 15 d'abril els alumnes del PDC, després d'uns quants mesos de treball, van presentar el seu espectacle teatral davant dels alumnes d'infantil del CEIP Villar Palasí de Paterna i del CEIP Pare Català de Benimaclet.

Els primers dies de curs, allà pel mes de setembre, es va iniciar el projecte de teatre infantil dins del curs del PDC. L'alumnat es va mostrar força engrescat i receptiu per portar a terme un projecte que consisteix en el muntatge d'un espectacle teatral per a alumnes d'educació infantil i que ja és el quart curs que s'organitza des de l'aula de diversificació.

Els primers mesos el treball es va centrar en la documentació i la recopilació d'informació, per posteriorment, iniciar la redacció de les obres teatrals, que són originals dels nostres alumnes. A banda d'això, els alumnes han dut a terme el disseny i l'elaboració dels titelles i disfresses utilitzades, i han preparat diverses cançons per involucrar i fer participar els més menuts.

El 14 d'abril es va produir l'estrena de l'obra per als alumnes d'infantil del CEIP Villar Palasí de Paterna i, l'endemà, el dia 15, es va repetir l'espectacle per als alumnes del CEIP Pare Català de Benimaclet.

Els més menuts van passar una bona estona amb nosaltres, van aprendre i van gaudir. També nosaltres vam poder aprendre dels més menuts, de la importància del treball en equip, de la necessitat de l'aportació de tots i totes i de com les coses ixen bé quan tots i totes ens impliquem.

{gallery}teatroPDC{/gallery}

Vols conèixer més notícies com aquesta? SUSCRIU-TE GRATUITAMENT A NOSTRA REVISTA DIGITAL ARA MATISSE