El proper Dimarts 20 de maig d'11.40 a 12.10h, amb motiu del Dia Mundial sense tabac, s'instal·larà al vestíbul del centre una taula informativa sobre els riscos del consum de tabac. De manera voluntària, l'alumnat o professorat que ja fumi pot sotmetre a la realització de la prova del cooxímetre. Aquesta prova (similar a l'aparell de l'alcoholímetre), permet mesurar el nivell de dependència que té una persona al tabac a través dels nivells de C0 en l'aire aspirat del fumador.

També s'informarà als dels tallers de deshabituació tabàquica que es poden realitzar en els serveis municipals i es motivarà l'alumnat a participar-hi. Aquesta activitat es realitza en coordinació amb la Unitat Tècnica de Prevenció de Conductes Addictives de l'Ajuntament de Paterna.