L'alumnat de segon d'ESO que cursa l'optativa de Taller de Tecnologies, ha començat el curs treballant per la seguretat. Per al disseny i construcció de senyalització han tingut en compte la diversitat lingüística de la nostra comunitat educativa, i han emprat no sols el castellà i el valencià, sinò altres llegües com ara el francès, l'anglés, el xinés i l'àrab. Cal agrair l'ajuda que han prestat en aquest sentit, els alumnes de quart d'ESO, Yue Suo Pan i Ismail El Asimi, que ens han traduït les paraules.

Com podem vore a les imatges, la major part dels alumnes s'han inspirat en la senyalització típica que han vist habitualment a espais com ara el McDonalds. Però el grup composat per Teresa Liern, Nacho Núñez, Carlos Santos i Noelia Sanchez, van ser més creatius amb un model de senyal similar a les que s'utilitzen a tràfic.

La proposta de la realització d'aquesta activitat va ser llançada pel professor Josep Martí, dies enrere quan les primeres pluges de la tardor van mullar diferents espais del Centre. Caldria recordar que el Centre, des de l'inici del seu funcionament, ha tingut goteres, que omplen d'aigua espais tan transitats com els corredors de la planta baixa. Tots sabem que el millor seria resoldre el problema de les goteres, però mentre esperem a que arribe aquell moment, al menys la senyalització ens ajudarà a desplaçar-nos amb més seguretat.

Moltes gràcies a tots els alumnes pel seu treball altruista en pro del bé general. I felicitats pels resultats obtinguts.

{gallery}tecnoseguretat{/gallery}