Els alumnes de 1r Batxiller de Biologia de l'IES Henri Matisse van visitar el 31 octubre 2014 el departament de microscòpia electrònica del Campus de Burjassot acompanyats pel professor Francisco Chapa.

El títol de l'activitat "Descobreix el mon microscopic".
L'objectiu dels tallers és apropar als alumnes de batxiller a les tècniques de microscopia avançada que actualment s'utilitzen en la investigació de camps com: biologia, ciències de materials, medicina, arqueologia, etc..

L'activitat va consistir en quatre blocs:

1er Taller: preparació de mostres per a microscòpia electrònica

Ultramicrotomo Corts cubeta / fulla diamant Reixa (preparació)

2n Taller: microscòpia electrònica de transmissió (funcionament de l'equip i observació de mostres.

3r Taller: microscòpia electrònica de rastreig (funcionament de l'equip i el seu potencial com a eina analítica). Actua com una lupa.

4t Taller: microscòpia làser confocal: (informar dels principis bàsics de la microscòpia confocal i es van mostrar les aplicacions d'aquesta tècnica.