El primer trimestre del curs escolar conclou amb molta satisfacció per als alumnes del grup Integra i els seus professors que han assolit la majoria dels objectius programats. Aquest any el grup Integra està format per 8 alumnes de 2n i 4t d'ESO que treballen la formació bàsica, la pràctica preprofessional i el desenvolupament personal de la mà dels professors Josep Martí, Fàtima Hermosilla i dels monitors de l'Ajuntament Leles i Paco.

Josep Martí s'encarrega de la part de les ciències socials, els monogràfics d'actualitat i el cinefòrum, mentre que Fàtima Hermosilla és la tutora del grup i encarregada de l'adaptació de la resta del currículum. Els monitors leles i Paco s'encarreguen de la part pràctica en els tallers als quals cada dia assisteixen aquests alumnes.

Entre algunes de les activitats que han realitzat aquest trimestre destaquen les activitats solidàries realitzades amb material reciclat: 13 creus de fusta per a la Parròquia de la Mare de Déu dels Desemparats de Paterna, dues jardineres per al Col·leci Cervantes de Paterna, l'Hort del Centre Valentín Hernáez, i diverses actuacions de manteniment al pàrquing i accessos de l'IES Henri Matisse de Paterna.

Al segon i tercer trimestre continuaran amb aquestes activitats i altres noves que ja està programant l'equip educatiu.

{gallery}integra14-15{/gallery}