Alumnes del 2n curs del CFGS de Realització de projectes d'audiovisuals i espectacles col·laboren en la posada en escena de l'ópera "Alcina", una obra en tres actes que va escriure Haendel en 1735. amb la coordinació del professor Paco Barreda, els alumnes de l'IES Henri Matisse s'han encarregat de tota la part audiovisual de la posada en escena de l'espectacle que s'estrenarà el Dimarts 27 de gener de 2015 al Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de Valencia.

L'activitat s'emmarca com a projecte del Màster en Ensenyaments Artístics d'Interpretació Operística del Concervatori de Música Joaquín Rodrigo de Valencia. Per a la seua realització s'ha comptat amb la col·laboració de diferents institucions acadèmiques, administratives i privades que han fet possible la representació con ara l'Institut Superior d'Ensenyaments Artístics de la Comunitat Valenciana, la Diputació de València a través de la seua Àrea de Cultura, CulturArts, l'IES Salvador Gadea d'Aldaia a través dels seus alumnes d'Imatge Personal, l'IES Henri Matisse de Paterna, la Regidoria de Cultura de l'Excm. Ajuntament de Riba-roja, Clemente Pianos, etc.