El passat 31 de març, es van dur a terme les I Jornades Esportives Intercentres de Paterna on el quatre Instituts públics del municipi (La Coma, La Canyada, el Peset Alexandre i l'Henri Matisse) van oganitzar una jornada esportiva al voltant, en aquest cas, del "Colpbol", un esport d'equip inventat per un professor valencià (Juanjo Biendicho).

Els alumnes que van participar eren de 1r d'ESO amb un total d'onze equips (125 alumnes), 3 de l'IES Henri Matisse, 3 de l'IES La Canyada, 3 de l'IES La Coma i 2 de l'IES Peset Alexandre.

La jornada tenia com objectiu el compartir un matí alumnes dels quatre centres públic. Una jornada on la convivència entre tots era la finalitat última amb l'alicient de jugar una xicoteta competició.

Donat l'èxit d'aquesta jornada, els departaments d'Educació Física ja han convocat una altra reunió per poder fer una valoració definitiva i plantejar l'organització ja de les II Jornades Esportives Intercentres.

{gallery}colpbol{/gallery}