El passat 14 d'abril, els alumnes de 1r de Batxillerat, i organitzat pel departament d'Educació Física, van fer una eixida de senderisme per la ruta coneguda com “El Forat de Bèrnia”, en la Marina Alta.

Amb un recorregut d'uns 10 km, els alumnes van fer el recorregut circular del PR-CV 7 eixint des de les “Cases de Bèrnia” fins arribar al conegut com el “Forat”, un indret on es passa per un forat fet a la roca de menys d'un metre d'alçada i uns vint de longitud, passant des de la vessant nord de la Serra de Bèrnia a la cara sud. La espectacularitat d'aquest pas és perquè es deixa a l'esquena una serra i al passar el forat, es pot contemplar un impressionant paisatge de la costa alacantina amb Altea, Benidorm i el Montgó.

Després de fer una parada per esmorzar i recuperar forces, els alumnes van seguir el camí fins arribar al conegut com el “Fort de Bèrnia” on es poden contemplar les restes del que va ser un fort per a defensar-se dels moriscs i dels pirates construït en 1562 i fet enderrocar per Felip III en 1612 vista la seua ineficàcia al estar molt allunyat de la costa. Des d'ací van començar la baixada fins tornar al punt d'eixida.

Fotogaleria