Els alumnes de 1r del CFGS de Realització d'audiovisuals i espectacles estan gravant diversos reportatges sobre el Museu Municipal de Ceràmica de Paterna i les diferents èpoques històriques i civilitzacions que han passat pel poble.

Les temàtiques dels reportatges estan vinculades al Servei Arqueològic Municipal i tractaran d'explicar els treballs que des d'eixe servei es realitzen, així com mostrar l'exposició de Ceràmica Medieval i de la Vila Romana. Els alumnes també elaboraran un reportatge sobre la Torre de Paterna, emblema monumental de la localitat.

Aquesta activitat està emmarcada dins de la Setmana Intercicles, cinc dies d'activitats audiovisuals en què tots els alumnes del cicles formatius d'imatge i so que s'imparteixen a l'Institut col·laboraran en el rodatge de curtmetratges, gravació de notícies i reportatges, i realització d'altres productes audiovisuals, sonors i gràfics.

Més imatges