El professor Raúl Carbonell, de l'especialitat d'Imatge i So, va comparèixer el passat 23 de febrer en la Comissió Parlamentària de Radiotelevisió Valenciana i l'Espai Audiovisual per a presentar als diputats les seues propostes per a una nova televisió autonòmica.

Carbonell va defensar en Les Corts Valencianes un model de televisió públic, íntegrament en valencià, amb continguts de proximitat i sostenible econòmicament. Amb un pressupost de 150 milions d'euros i la contractació d'uns 600 treballadors, Carbonell va recordar que el procés de selecció de personal no pot oblidar les noves generacions de periodistes i tècnics eixides els últims anys de les Universitats públiques i els centres públics de Formació Professional.

A més. el professor Carbonell va proposar que la nova Llei de televisió autonòmica incloga un article que obligue a la televisió a col·laborar amb els centres educatius de l'audiovisual, tant per a la realització de pràctiques i formació professional dual, com per a l'intercanvi d'idees, projectes i la realització d'espais pilot innovadors. "Els joves estudiants tenen molt bones idees i una altra manera de consumir televisió. Si volem una televisió moderna no podem oblidar les aportacions de les noves generacions de periodistes i tècnics".

La intervenció del professor Raúl Carbonell es pot veure sencera al Canal GVA de la Generalitat Valenciana.

CANAL GVA

Les seues propostes han tingut resó en diferents mitjans de comunicació. Vos adjuntem els enllaços per si voleu consultar-los

VILAWEB

VALENCIA PLAZA