El Departament d'Imatge i so de l'IES Henri Matisse de Paterna va organitzar una Mostra de productes audiovisuals realitzats pels alumnes dels CFGS de Realització de projectes audiovisuals, CFGS de so per a audiovisuals i CFGM de Vídeo DJ i So. La Mostra es va realitzar el Dimarts 22 de març a l'Auditori Municipal Antonio Cabeza de Paterna amb assistència de l'alumnat, professors del Departament i la Junta Directiva del centre educatiu.

Tres curtmetratges, tres reportatges, diverses capçaleres per a programes de televisió, una peça de video art, un liric vídeo i els cartells dissenyats per a la promoció dels curtmetratges varen ser els productes presentats. Tots els treballs s'han realitzat en col·laboració per l'alumnat dels tres cicles formatius durant la Setmana Intercicles celebrada al mes de gener. A la Mostra es va poder admirar el bon nivell d'alguns dels treballs projectats.