El passat 21 de març, es va dur a terme una activitat innovadora al nostre centre. Organitzat pels departaments d'Educació Física i d'Orientació, es va organitzar la "I Jornada esportiva d'acollida".

Amb aquesta jornada esportiva es tractava de provocar un primer contacte dels alumnes dels col·legis de 6é adscrits al nostre Institut (Villar Palassí i Sanchis Guarner) amb un caràcter lúdic i esportiu. Al llarg d'aquesta Jornada, els alumnes de 6é es van enfrontar als nostres alumnes de 1r d'ESO amb una lligueta de Colpbol no competitiva. 4 equips de l'IES, 4 equips del Villar Palassí i 2 equips del Sanchis Guarner, amb un total d'uns 180 alumnes es van enfrontar amb una lligueta "tots contra tots".

El de menys era qui guanyava o feia més gols, el veritablement important de la Jornada era que els futurs alumnes de 1r d'ESO vingueren al centre on faran els seus estudis i que visqueren una jornada diferent a la que es fa amb un caràcter més pedagògic al mes de maig.

Es va aprofitar la jornada per a què els alumnes dels cicles formatius del nostre institut de video-dj i els d'imatge i so pogueren fer alguna pràctica amb la instal·lació d'una taula de so i la megafonia de la Jornada i amb la realització d'un reportatge fotogràfic que publicarem quan estiga acabat.

{gallery}acollidaesportiva{/gallery}