Per tercer any consecutiu, alumes de primer i segon del Cicle Formatiu de Grau Superior de Desenrotllament d'aplicacions multiplataforma han sigut seleccionats per a la fase final del concurs Programa-meEs tracta del concurs espanyol de programació per a alumnes matriculats en Cicles Formatius de Formació Professional. Els alumnes participen en equips formats per tres estudiants que disposen de 4 hores per resoldre entre 8 i 12 problemes. Han de programar les seues solucions en C, C + + o Java.

En la fase regional el quart classificat ha sigut un dels equips de l'IES Henri Matisse de Paterna format per Victor Ruipérez, Daniel Berdún, i Daniel Sirgado que ara competirà a la fase nacional que es celebrarà el día 3 de juny a la Universitat Complutense de Madrid.