El passat Diumenge 24 d'abril, els nostres alumnes de tercer d'ESO, Jorge Nieto, Jorge Lloret, Marina Mañas y Victoria Peñalver; i de primer de batxillerat Sara Cebellàn, Marta García, Gloria Herrero i Clara Ballester van participar en la XI edició de la fira-concurs Experimenta de demostracions i experiments de Física i Tecnologia.

Els alumnes de  3r d'ESO , amb el seu projecte "La física dels joguets" explicaren per qué els "Ramp Walkers" que han fabricat poden baixar una rampa sense usar més energia que la potencial gravitatoris.

D'altra banda, les alumnes de Batxiller donaren una classe de Física Quàntica fent servir una bombeta de tugsteno i un tub fluorescent.

Durant les tres hores en què vam romandre a la fira, els nostres alumnes van explicar als assistents, amb un gran entusiasme, la proposta preparada. Els alumnes van estar acompanyats per les professores Empar Julià i Gracia San Juan i per les seues famílies. Agrair a aquestes la seua col·laboració tant en el suport logístic com en l'acompanyament als estudiants ja que sense elles, res d'això haguéra sigut possible. Però abans de res cal felicitar als alumnes per la iniciativa de presentar-se al concurs, així com pel treball realitzat per a la preparació del projecte i l'exposició d'aquest. L'experiència ha demostrat el gran potencial dels nostres alumnes. Esperem seguir presentant en properes edicions amb projectes de la qualitat d'estos.