Dues alumnes de la família professional d’Imatge i So faran la seua formació en centres de treball (FCT) a l'estranger, concretament a Londres.

Ariadna Barco i Mònica González han superat les proves de selecció i gaudiran d’una estada de 90 i 75 dies respectivament a la capital d’Anglaterra. La primera, Ariadna, alumna del cicle de grau mitjà de Laboratori d’Imatge ha optat per la beca ERASMUS+ i la segona, Mónica, alumna del cicle de grau superior de So, per la beca FCT EUROPA.

La beca inclou el viatge en avió, els trasllats des de l’aeroport, l’allotjament en families, el menjar, l’assegurança, l’abonament de transport des de la empresa, on fan la FCT, fins a l’allotjament i un tutor 24 hores que s’encarregarà d’ajudar a l’alumnat durant la seua estància.

Desitgem a les nostres alumnes que tinguen una molt bona FCT a Europa, que aprofiten l’experiència al màxim i sobretot que s’ho passen molt be.