"Sempre vos quedarà el Matisse". Amb aquesta frase acomiadava la professora, Teresa Garrido, els alumnes de segon de Batxillerat, que aquesta setmana han acabat els seus estudis. L'acte d'acomiadament de l'alumnat de segon de batxillerat es va celebrar al vestíbul de l'Institut amb gran assistència de familiars i amics i, com no, del professorat que enguany ha impartit classe als alumnes que es graduaven. Presidiren l'acte els membres de l'equip directiu del centre i una representació de l'Associació de Mares i Pares d'alumnes (AMPA).

Al llarg de l'acte no faltaren les emocions, les paraules d'agraïment, els regals, les imatges que fan memòria del pas dels alumnes per l'Institut, i sobretot el bon ambient i el companyerisme en ambdòs grups d'alumnes. Vestits de gala per a l'ocasió, desfilaren d'un en un per a rebre un diploma i l'orla en la que recordaran per sempre els seus companys i professors. Una promoció més que ix del Matisse amb ganes i capacitat per a menjar-se el món. Ara vos toca estudiar per a la Selectivitat. Molta sort i enhorabona!!!