El passat 2 de maig, els alumnes de 3r d'ESO, i organitzat pel departament d'Educació Física, van fer una eixida de senderisme pel bosc de “La Vallesa” i el Parc Natural del Túria.

Els alumnes van agafar el metro en l'estació de Santa Rita per a baixar en la de La Vallesa. Des d'allí van anar fins a la zona de “Les Trinxeres de la Vallesa” on van poder vore les restes que queden de l'anomenada “La Inmediata”, línia defensiva construïda en la Gerra Civil espanyola per protegir la ciutat de València de l'avanç de l'exèrcit colpista de Franco.

Des de “Les Trinxeres”, els alumnes van tornar a creuar la via del tren per passar al Parc Natural del Túria. Primer van visitar les restes del poblat iber de “La Llometa de Betxi” per seguir caminant fins el mirador sobre el riu Túria, conegut com “El mirador de la reina” on van fer un xicotet descans per continuar per la zona del bosc cremada en 1994. Allí van poder comprovar en el mateix lloc la diferència que hi ha entre la part del bosc que va poder salvar-se d'aquell incendi de la que es va cremar.

Ja de tornada a l'estació de metro, i després d'un recorregut d'uns 10 km, els alumnes van tornar a l'institut.

Galeria fotos: