El Festival Internacional Cinema Jove ha seleccionat el curtmetratge "Elegidos" produit en l'IES Henri Matisse, amb guió de l'alumne Kiko Marco i direcció de l'alumna María Pérez. El curt es projectarà a la Sala d'actes del MUVIM el Diumenge 19 de juny a les 18h. dins de la Trobada Audiovisual de Jóvens que organitza aquest pretigiós Festival.

Elegidos

Espanya. 2016. V.O.: Espanyol. 9' 16"

Marina, una xica tímida i reservada, ingressa en un institut per a superdotats gràcies a una beca. Un dia, Iván li explica que allò no és un institut normal, sinó que el seu professor és un robot enviat pel govern per a fer un experiment amb persones amb alt coeficient intel·lectual.

Director: María Pérez Díaz

Guió: Kiko Marco

Responsables: María Pérez Díaz

Participants: David Pons, Esther Talavera, Andrea Sebastián, Laura Bonilla, Ximo Duval, Samuel Cuenca, Carles Teruel, Candela Herrero, Francisco Soriano, Carlos Moreno