El Dimecres 22 de Juny es va celebrar l'acte de comiat dels alumnes de 4t d'ESO i Integra. El vestíbul de l'Institut es va engalanar per a acollir aquest esdeveniment en què no faltaren les emocions i els somriures.

La directora del centre, Gracia San Juan, va recordar que aquesta és l'última promoció de la LOE, l'última promoció del Programa de Diversificació Curricular (PDC) i l'última promoció del Programa Integra. Amb l'aplicació de la LOMQE aquests programes especials canvien de característiques. LA directora va dedicar als alumnes la cançó "Never can say goodbye" de Communards, i va fer referència a com de difícil es acomiadar-se de la gent que estimes.

Els tutors i tutores també tinguen paraules de reconeixement per a l'alumnat que finalitza l'etapa obligatòria. No faltaren els discursos dels alumnes, les referències als moments més divertits viscuts a les aules de l'Henri Matisse, i com no, els ja tradicionals vídeos de comiat.