Per quart any consecutiu, alumes del Cicle Formatiu de Grau Superior de Desenrotllament d'aplicacions multiplataforma han fet un paper excel·lent a la fase regional del concurs de programació d'ordinadors Programa-meEs tracta del concurs espanyol de programació per a alumnes matriculats en Cicles Formatius de Formació Professional. Els alumnes participen en equips formats per tres estudiants que disposen de 2 hores per resoldre fins a 6  problemes. Han de programar les seues solucions en C, C + + o Java.

En la fase regional el quart classificat ha sigut l'equip de l'IES Henri Matisse de Paterna format per Christian Gaussi, Alberto González y Victor Ruipérez. Molt bon resultat, tenint en compte que al concurs participaren 81 equips de 21 centres.

Caldrà esperar el resultat de la resta de concursos regionals per a saber si el noste centre es classifica per a la Final Nacional, en la Universitat Complutense de Madrid.

Enhorabona als alumnes!