Ja està disponible al nostre Canal de Youtube el reportatge “Orgullo Gitano” realitzat per l’alumnat de 1r del CFGS Realització de Projectes Audiovisuals i d’Espectacles. Aquesta obra audiovisual es basa en el projecte del mateix nom que ha posat en marxa el professorat del Programa Aula Compartida (PAC), Empar Julià, Josep Martí i Paula Muñoz, per a previndre l’absentisme escolar de l’alumnat participant en el programa. En ell podem conèixer com funciona aquest programa amb explicacions dels propis alumnes i professors i monitors implicats.

La gravació del reportatge es va realitzar al mes de desembre, durant la Setmana Intercicles. Varen participar en la seua producció alumnes de 1r de Realització de Projectes Audiovisuals, de 1r del CFGS So per a audiovisuals i espectacles, i del CFGM Vídeo DJ i So, coordinats pels professors Teresa Penalba, Paco Barreda i Raúl Carbonell.