El Servei Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació (SEPIE) ha aprovat el projecte KA103 sol·licitat per l’IES Henri Matisse que permetrà a 10 alumnes de cicles formatius de grau superior fer el mòdul de formació en Centres de Treball en empreses de diferents països de la Unió Europea.

El projecte ha sigut aprovat per al període 2018-2020, i inclou també la mobilitat de 3 professors que podran viatjar per Europa per a conèixer de prop altres sistemes educatius ampliant així la seua capacitat pedagògica i la dimensió europea de l’educació.

25 alumnes de cicles formatius de grau superior ja s’han inscrit per a participar en aquestes mobilitats. Cal destacar que a hores d’ara, l’IES Henri Matisse té contacte amb altres centres i empreses de les següents localitats: Manchester, Liverpool i Cardiff a Regne Unit, Herleen a Holanda, Riga a Letònia, i Roma a Itàlia.

Amb aquesta iniciativa de mobilitat europea per a l’alumnat de grau superior de cicles formatius, l’IES Henri Matisse incrementa la seua oferta d’internacionalització que ja compta amb altres iniciatives com l’intercanvi de l’alumnat de francès amb alumnat de la localitat francesa d’Arthez de Bearn realitzat en 2017 i 2018.