L’alumnat que participa al projecte Art Urbà al Matisse, ha visitat Fanzara, a la província de Castelló. Aquest xicotet poble enclavat a la serra, s’ha fet famós pel seu Museu Inacabat d’Art Urbà (MIAU) que atrau cada anys a artistes grafiters de tot el món. Allí l’alumnat del Programa Aula Compartida (PAC) juntament amb l’alumnat de primer de batxiller que cursa la matèria de Dibuix Artístic ha rebut la seua primera classe pràctica de com pintar un mural a una paret. El taller ha sigut impartit per un artista castellonenc que col·labora amb el MIAU de Fanzara. Després han visitat els murals que queden en el poble, fruit de les diferents edicions del Festival d’Art Urbà MIAU que es celebra cada any a l’estiu. Mentrestant, l’alumnat de segon curs del CFGS d’Animació 3D i l’alumnat de primer del CFGS de Realització d’audiovisuals, ha començat la gravació del curt documental Art Urbà al Matisse. Des del Centre volem agrair, tant als veïns de Fanzara com a l’equip de voluntaris del MIAU, la seua acollida i la seua participació al nostre projecte d’innovació educativa.