Del 9 al 13 de desembre, la professora Mentxu Fernández i el professor Raúl Carbonell, han visitat el centre integrat de formació professional Arcus College, a la localitat holandesa de Heerlen. Durant els tres dies de visita, el professorat ha pogut conèixer de primera mà les característiques del sistema de formació professional en aquest país europeu, així com el treball per projectes que desenvolupen els alumnes en el seu procés d’aprenentatge. El coordinador Erasmus d’Arcus College, Said Laouaji, ha sigut l’encarregat d’organitzar l’estada del professorat als Païssos Baixos.

Un aspecte molt destacat de la visita ha sigut el coneixement dels procediments de col·laboració que Arcus College manté amb les empreses del seu entorn, en les quals l’alumnat fa pràctiques al llarg de tot el procés de formació. El professorat pogué visitar algunes d’aquestes empreses i conèixer els projectes de col·laboració amb el centre educatiu.