L’alumnat i professorat dels cicles formatius d’imatge i so ha participat durant l’última setmana lectiva de l’any en el projecte Intercicles. Un any més, alumnat dels diferents cicles formatius ha col·laborat per a traure endavant diverses produccions audiovisuals com ara curtmetratges de ficció, curtmetratges d’stop motion, reportatges, documentals, videojocs, etc. Organitzats per grups, uns s’encarreguen de les gravacions, altres de les sonoritzacions, altres dissenyen les capçaleres animades, altres fan fotografies per al making of… de manera que, mentres practiquen, aprenen, i creen productes audiovisuals d’autoria global que veuran la llum al mes de març en una projecció especial al Teatre Capri de Paterna. Metodologia col·laborativa per a l’ensenyament per projectes aplicada als cicles formatius.