Del 4 al 8 de març celebrem la SETMANA DE LA DONA amb un ventall d’activitats que detallem a continuació:

Tota la setmana

Exposicions al vestíbul:

• Cinema i rols. Dpt. de Tecnologia e Imatge i So.
  • Dones rellevants en la Comunicació Audiovisual. Dpt. de Imatge i So.
  • Murals del 8M. Dpt de Plàstica.
  • Lletres fetes pels alumnes del PAC

Altres activitats:

• Reproducció de frases de dones celebres per megafonia. Dpt. Valencià.
  • Anàlisi lletres de cançons. Tessa (3r, 4tESO i 1º de Bat). Rosalia (1r i 2n d’ESO). Dpt. Orientació.

Dimarts 5 de Març

• Anàlisi lletres de cançons reggaetón. (Tutoria 2n ESO). Ajuntament de Paterna.

Dimecres 6 de Març

• Pistes-pati. L’alumnat formarà al pati un gran TIFO. Dpt. de valencià.

Dijous 7 de Març

9.45
  • Xarrada: Igualtat entre homes i dones en l’esport. Pepa Fayos. Fundació Diagrama. SUM. (3r ESO) Dpt. Educació Física.Espectacle
  • Maga. Auditori de Paterna. 10 a 12 h. (1r ESO)
PATI
  • Espectacle Maga. 1r ESO (10 a 12 h) Auditori de Paterna
  • Actuació grup AED (Arts escèniques i dansa): Trilogia I si un dia…(En guerra-Dones-Estima’t). A continuació, activitat participativa : estenedor de paraules, imatge i consignes per empoderar-nos.Departament de Valencià.
11.10
  • Xarrada: Igualtat entre homes i dones en l’esport. Pepa Fayos. Fundació Diagrama. SUM. (4t ESO) Dpt. Educació Física.Espectacle
  • Maga. Auditori de Paterna. 10 a 12 h. (1r ESO)

Divendres 8 de Març

¿Te’n vens a la manifestació? del 8 de març

Altres Activitats

• Biblioteca Humana. 14 de febrer. Fundació Alanna. Testimoniatge dona maltractada. (1r Bat i CF)
  • Espectacle teatral Microma Qué?. Grup de teatre Clowndestino. Abril 2019.