Dins del seu projecte d’aprenentatge i servei el PR4 ha començat a entrevistar persones que per la seva trajectòria o treball són referents positius dins de la seua comunitat, en l’entorn on se situa el nostre centre.

La primera entrevista es va realitzar el passat divendres 22 de març a Juan Antonio Sagredo, alcalde de Paterna. La seua accessibilitat i la seua proximitat varen fer que la trobada siguera molt grata per a tots. Ens varen rebre amb puntualitat i rigor a l’alcaldia on els nostres alumnes Diego Gallardo i Mayra Benítez varen realitzar, amb l’ajuda dels seus companys, l’entrevista a l’alcalde del nostre municipi en un clima de relaxació i proximitat molt d’agrair.

La segona entrevista va ser a la nostra actual directora, Gràcia San Juan, i a la que probablement serà la pròxima, M. José Server. Les dos varen contestar amb la màxima sinceritat a totes les preguntes que els varen fer les nostres alumnes Tània Martínez i Lorena Gomera a la pineda del nostre Matisse. Aquesta trobada va ser molt emotiva i agraïm de cor que ens hagen atès tan bé.

Us anirem explicant les pròximes entrevistes i podreu veure el resultat final molt aviat.