Des del passat 13 de maig, IES Henri Matisse compta amb la presència d’un grup d’alumnes i professores del Cardiff and Vale College. La coordinadora del projecte europeu Cristina Raad i les seues companyes Emma Teck i Laura Giles s’encarregaran d’acompanyar el seu alumnat durant els 15 dies que romandran al nostre centre.

Des del departament d’Imatge i So els hem preparat un programa molt complet on hauran de desenvolupar activitats audiovisuals, treballant colze a colze amb el nostre alumnat del cicle de grau superior de Realització d’audiovisuals i espectacles i el de grau mitjà de Vídeo Dj i so.

A més a més visitaran les instal·lacions de diferents empreses del sector audiovisual valencià, com la productora de gravació i postproducció d’àudio Kiloherzios & Decibelios, o els estudis de  televisió de  8 Mediterraneo.

Esperem que l’intercanvi entre l’IES Henri Matisse i el Cardiff and Vale College no siga una experiència puntual i es puga repetir en cursos futurs.