Al mes d’octubre s’ha iniciat el procés de selecció de l’alumnat de cicles formatius de Grau Superior que participarà en el programa Erasmus+ 2020. Per a la selecció es tindrà en compte la participació de l’alumnat en el curs de millora de nivell oral d’anglès que s’està realitzant a l’Institut tots els dimecres, a més de les seus qualificacions de 1r i 2n curs.

L’alumnat seleccionat anirà a empreses europees a fer la seua Formació en Centres de Treball durant un periode de 2 a 3 mesos entre març i juny de 2020. Ara per ara, el centre té convenis amb empreses de Cardiff i Manchester al Regne Unit, Heerlen i Sittard a Holanda, i Riga a Letonia.

L’equip de professorat encarregat dels projectes de mobilitat europea treballa per a obrir més convenis en altres païssos per a ampliar l’oferta de cara als pròxims cursos escolars.