Des del dilluns 27 de gener fins el divendres 7 de febrer, l’IES Henri Matisse compta amb la presència d’un grup d’alumnes Erasmus i el seu professor acompanyant, Ēriks Reiss de la Style and Fashion Technical School de Riga (Letònia)

Julija, Ketia i Marcis són alumnes de fotografía i romandran amb nosaltres durant 15 dies. Des del departament d’Imatge i So els hem preparat un programa molt complet on hauran de desenvolupar activitats audiovisuals com una sessió fotogràfica al centre històric de València, una gravació amb la tècnica de chroma key en el plató de tv o el muntatge d’un video promocional. Treballaran colze a colze amb el nostre alumnat del cicle de grau superior de Realització d’audiovisuals i espectacles fomentant així la internacionalització del centre educatiu i la dimensió europea.

A més a més, els nostres convidats letons formaran part de l’activitat extraescolar que el professorat del cicle de Realització ha organitzat per a l’última setmana de gener, un viatge a Barcelona. On visitaran a més de la ciutat Comtal, les instal·lacions de TV3 i el Teatre Nacional de Catalunya.

L’equip Erasmus de l’IES Henri Matisse està encantat amb la col·laboració establerta amb aquest soci europeu, i espera que els intercanvis amb la Style and Fashion Technical School de Riga perduren en el temps.