La coordinadora d’igualtat i convivència en col·laboració amb els diferents departaments del centre educatiu han organitzat una gran diversitat d’activitats per a conmemorar el dia de la dona. Com que el 8 de març és diumenge, les activitats es realitzaran en les setmanes prèvies i posteriors al dia internacional de la dona treballadora. Les activitats programades són les següents:

28 de Gener. Xerrada «Mite de l’Amor Romàntic». 1r Batxillerat. Ajuntament Paterna.
• 12 de Febrer. Companyia de teatre Micromaqué. Obra «Malamor» .Temática: Desmitificació de l’amor romàntic. Auditori. 3r ESO. 11:00 h.
3 de Febrer. Xerrada «Mite de l’Amor Romàntic». 4t d’ESO. 14: 15-15: 10. Ajuntament Paterna.
• 26 de Febrer – 6 de març. Exposició fotogràfica «No em toquis el WhatsApp». IVAJ
• 28 febrer – 13 març. Exposició i vídeo «Dones Científiques». Departament Física i Química.
5 de març. “Les veus dormides”. Taula rodona sobre professions tradicionalment masculines. Departament d’Orientació.
5 de març. Lectura manifest feminista. PR4. 11: 00-13: 00 h. Ajuntament de Paterna.
• 5 de març. «Música contra el masclisme» Alumnes TEI (Tutors entre Iguals) i alumnes «Dansa i Arts Escèniques». Departament de Valencià i departament d’Orientació.
• 25 de març. Presentació «Diccionari de pensadores espanyoles contemporànies”. 2n de Batxillerat. Departament de Filosofia.
• 26 de març. Presentació «Diccionari de pensadores espanyoles contemporànies». 4t ESO i 1r Batxillerat. Departament de Filosofia.