El divendres 6 de març s’ha celebrat l’acte de recepció de l’alumnat de cicles formatius que farà el mòdul de formació en centres de treball (FCT) en les instal·lacions de la televisió pública autonòmica À Punt. En total són 10 els alumnes de l’IES Henri Matisse que han sigut seleccionats per la cadena per a fer-hi les pràctiques necessàries per obtindre el títol de tècnic superior. 6 alumnes pertanyen al grau superior de Realització d’audiovisuals i espectacles, 2 alumnes al grau superior de So per a audiovisuals i espectacles i 2 alumnes al grau superior d’Animació 3D, jocs i entorns interactius. Els alumnes estaran distribuïts pels diferents departaments fent tasques de grafisme, operadors de càmera, operadors d’equips, ajudants de realizació, muntadors i tècnics de so en ràdio i televisió.

A l’acte de benvinguda, el president de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC), Enrique Soriano, els ha animat a aprofitar l’oportunitat de formar-se en una empresa que té un equipament tècnic totalment renovat i de primer nivell. El nou director general d’À Punt, Alfred Costa, els ha convidat a aportar la seua visió jove i el seu saber fer per a produir una televisió que capte l’atenció de la resta dels jòvens valencians. El president de l’Associació de professorat d’imatge i so de la Comunitat Valenciana, Raúl Carbonell, els ha recordat que han d’aprofitar un moment informativament únic, pel dispositiu especial d’À Punt per a cobrir les festes de les Falles i la Magdalena, i per la possibilitat de conèixer de primera mà com es gestiona comunicativament un assumpte tan greu com l’expansió del coronavirus.

L’alumnat romandrà a l’empresa durant 400 hores distribuïdes en els mesos de març, abril, maig i juny.