16/03/2020

Comunicat 02 a les famílies i a l’alumnat de l’IES Henri Matisse

En atenció al Reial Decret 463/2020 , del 14 de març, pel qual es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària  ocasionada pel COVID-19, i seguint les instruccions dictades per la Conselleria d’Educació, a partir de dilluns 23 de març de 2020, i fins a un nou avís, els ensenyaments es realitzaran a distancia.

Es recomana a l’alumnat i a les seues famílies la lectura del comunicat 01, remès el 13/03/2020 i que està disponible a la nostra pàgina web.

L’equip directiu i tot el professorat del centre ja està treballant per poder donar resposta educativa a tot l’alumnat. És així que a partir del dilluns 23 de març del 2020 ja podreu accedir a les plataformes amb les que habitualment treballeu amb el professorat.

Cada professor/a serà l’encarregat de comunicar al seu alumnat (i a les famílies dels menors d’edat) tota la informació necessària per a que puga ser efectiva la formació a distància: plataformes a utilitzar, tasques encomanades a l’alumnat, mecanismes per a consulta de dubtes, calendari d’entrega de tasques i correccions. El treball s’organitzarà per blocs setmanals.

Si hi haguera cap problema de comunicació amb el professorat, o l’alumnat no disposara de mitjans per poder seguir les classes a distància, cal comunicar-ho al tutor/a que s’encarregarà de gestionar cadascun dels casos.

Els experts recomanen per a aquest període d’alarma que l’alumnat complisca a casa un horari semblant al que té a classe, per a què així no perda la rutina de treball i siga capaç d’organitzar-se adequadament el seu temps de treball i d’oci

Salutacions i molt d’ànim