Benvolgudes famílies i alumnat,

les vacances han finalitzat i ha arribat l’hora d’intentar retomar l’activitat acadèmica en la mesura de les possibilitats. Com ja vos hem comentat en comunicats anteriors, el professorat està adaptant les metodologies d’ensenyament per a permetre l’activitat acadèmica on line. Aquestes metodologies telemàtiques requereixen de l’ús de mitjans electrònics de comunicació i plataformes d’intercanvi d’arxius digitals (webfamília, correu electrònic, google suite, aula virtual, aules, webex, zoom, youtube…) Cada professor utilitzarà la que millor convinga a les característiques de l’alumnat a qui ha d’encomanar les tarees.

Vos informem que a dia de hui, la Conselleria continua treballant en la posada en funcionament d’AULES i WEBEX, dos plataformes molt importants que encara no estan habilitades per a tots els nivells educatius. Si el professorat vos ha indicat que necessiteu accedir a alguna d’aquestes plataformes, vos demanem que tingueu paciència. És molt probable que intenteu accedir i no pugueu. En els pròxims dies aquestes dos eines de treball estaràn a plé rendiment. A hores d’ara som molts alumnes i molts professors els que, de colp, volem utilitzar les plataformes i és convenient habilitar-les adequadament per a evitar que es colapsen.

Vos agraïm l’esforç que suposa adaptar-vos a aquestes circumstàncies excepcionals, i vos demanem molta paciència.

Molt d’ànim!