La tercera edició del concurs de fotografia d’efectes òptics convocat pel Departament d’Òptica i Optometria de la Universitat de València en col·laboració amb el Departament de Tecnologia del IES Henri Matisse ja té guanyadors. En la convocatòria d’enguany cal destacar l’excel·lent qualitat de les fotografies dels alumnes així com la gran varietat de fenòmens òptics que han aparegut a elles, la qual cosa ha fet realment difícil la decisió del tribunal. Així doncs els premiats han estat:

1r premi, guardonat amb un diploma i un xec regal de 30 € per a la fotografia de l’alumne de 3r A Enrique Cortés Pérez on es pot apreciar com la trajectòria d’un feix de llum làser és visible en un got d’aigua amb unes gotes de llet mentre que no ho és en un got que sols té aigua.

2n premi, guardonat amb un diploma i un xec regal de 20€ per a la fotografia de l’alumna de 3r A Alba Sánchez Bonastre amb una composició molt creativa d’un llapis on es pot apreciar la refracció, o siga el canvi de direcció d’un raig en canviar de medi.

3r premi, guardonat amb un diploma per a la fotografia de l’alumna de 3r A Ángela Beleña Tarraga on podem vore la inversió d’una imatge a través d’una esfera.

FELICITATS ALS TRES GUANYADORS. La entrega dels premis es durà a terme durant el curs acadèmic 2020-21.

A continuació podeu vore tant les fotos finalistes. Enhorabona a tots els participants.