Benvolgudes families i alumnat,

En primer lloc donar-vos la benvinguda a aquest nou curs escolar 2020 – 2021.

Informar-vos que donada la situació de COVID-19 en la que ens trobem, la incorporació de l’alumnat al centre serà progressiva tal i com veureu al següent enllaç

En els dies i hores indicats l’alumnat vindrà a rebre totes les noves instruccions que els donarà el tutor/a del grup i després marxaran a casa incorporant-se ja a les classes Divendres 11 de setembre.

Comunicar-vos que els grup que tindran docencia presencial tots els dies seran : 1r. ESO, Grup PAC, Grup PMAR3, Grup PR4, 4º ESO, 2n Batxiller i tots els grup de Cicles Formatius menys 2n. de Video Dj.

Així els grups quetindran docència en dies alterns seran : 2n. ESO, 3r. ESO, 1r Batxiller i 2n. Video DJ. (Docència en dies alterns vol dir que la meitat del grup té docència dilluns, dimecres i divendres i l’altra meitat dimarts i dijous i la següent setmana els grup canvien).

Per saber el grup al que pertany cada alumne/a podeu consultar-ho en web familia o el mateix dia de l’inici de la recepció, als llistats que disposarem a l’entrada del centre. Vos preguem que no envieu correus electrònics o telefonades per a rebre aquesta informació.

En els dies que hem establert d’acollida explicarem a tot l’alumnat totes les novetats per aquest nou curs.

El servei de transport escolar començarà el Divendres 11 de setembre.

Sempre agraïda per la vostra col·laboració rebeu unes salutacions cordials.

La Direcció de l’IES Henri Matisse