La prevenció del COVID19 ens ha fet adaptar-ho tot, inclús l’ús de la cafeteria i la reserva de l’esmorzar. A continuació tens les instruccions que hem elaborat:

1. L’accés de l’alumnat a la cafeteria es realitzarà per la porta que dóna a pati, i la sortida per la porta interior que dóna a vestíbul de centre.
  2. S’ha d’accedir a la cafeteria de manera ordenada, seguint els itineraris marcats a terra, mantenint la distància de seguretat i evitant aglomeracions.
  3. Durant l’esbarjo, l’alumnat només pot accedir a la cafeteria a recollir o comprar entrepans, begudes, etc. No pot utilitzar les taules, ni romandre a la cafeteria més temps de l’necessari per a l’adquisició de productes.
  4. Es posa a disposició de l’alumnat un bonus d’entrepans del dia (7 euros = 5 entrepans del dia). El bonus es pot utilitzar durant tot el curs.
  5. S’activa el número de telèfon (678109728) per a realitzar els encàrrecs via WhatsApp, aquests es realitzaran entre les 7: 30h i 10:00 del matí. En els entrepans encarregats per WhatsApp cal indicar: nom, curs i què entrepà.
  6. Els encàrrecs per WhatsApp cal abonar-los en el mateix dia que són encarregats. (En cas de no recollir-hauran de ser abonats igualment). Es poden pagar en efectiu en el moment de recollir-lo o bé amb targeta bancària.
  7. Qui haja comprat el bonus d’entrepà del dia, només haurà d’enviar un whatsapp amb el número indicat en la seva bonus, per encarregar el seu entrepà.
  8. Al migdia s’ofereix menú del dia que pot encarregar-se fins a les 12h, tant per menjar a la cafeteria com per portar .
  9. Es prega l’alumnat paciència amb les noves normes.

Salutacions. Mamen y Paqui.