Un any més arribem a final de curs i és l’hora d’acomiadar l’alumnat que finalitza etapa educativa. El Dimarts 22 de juny a les 19 hores celebrarem l’acte d’acomiadament de l’alumnat de 2n de Batxillerat i el Dimecres 23 de juny a les 19 hores serà el torn de l’alumnat de 4t d’ESO i PAC.

Degut a les mesures de prevenció de contagis del COVID19, sols pot assistir als actes l’alumnat que es gradua i el professorat dels grups implicats. Per això, anem a retransmetre ambdòs actes en directe pel nostre canal de Youtube, per a que els familiars i amics dels graduats puguen veure-ho des de qualsevol dispositiu.

Esperem que siga un moment molt emotiu per a tots i aprofitem per donar-vos l’enhorabona i desitjar-vos moltíssima sort en el futur!

Cartell realitzat per l’alumna Laura Zamora