El 25 de novembre es commemora el dia internacional contra la violència cap a les dones. Durant la setmana del 22 al 26 de novembre farem diverses activitats al centre educatiu, com ara una exposició de fotodenúncies a l’entrada del centre. L’exposició pretén fer una denúncia sobre la injustícia social que suposa per a les dones la violència de gènere. A més, com que les fotografies són fetes pels nostres alumnes – a partir de 3r d’ESO – veurem també la visió personal que tenen els adolescents sobre aquesta problemàtica social. A banda de ser exposades les fotografies, es farà un concurs, en què els alumnes del centre votaran quina és la fotografia que més els hi ha agradat. El premi serà per a la fotodenúncia més votada i vindrà de la mà de l’AMPA.

D’altra banda, la professora Paula Muñoz realitzarà una performance relacionada per tal de concienciar, d’una menra m,és artística, sobre la necessitat de lluitar activament contra la violència de génere.