Els nostres alumnes Aimar Rubio i Pablo Molina, del Grau Mitjà de Sistemes Microinformàtica i Xarxes, han iniciat la seua mobilitat Erasmus+ a la ciutat alemanya de Düsseldorf. Acompanyats pel professor Nicolás Trescolí, arribaran molt prompte a Heerlen (Holanda) on visitaran el centre integrat de formació professional Vista College. Durant dues setmanes els alumnes coneixeran els procediments d’ensenyament-aprenentatge del Departament d’Informàtica d’aquest centre integrat de formació professional i participaran en la realització d’activitats pràctiques amb l’alumnat holandés que cursa allí els seus estudis d’informàtica. Aquesta mobilitat europea es realitza dins del programa Erasmus+ en col·laboració amb el Servei per a la internacionalització de l’educació (SEPIE).