FASE 1 SOL·LICITUD:
A partir de l'1 de desembre pots sol·licitar la participació en Xarxallibres a través del següent enllaç
omplint una sol·licitud. Encara que pots omplir la sol·licitud a mà, et recomanem que omplis el formulari a través d'internet, et evitarà possibles errors i esperes en els passos següents.
a) Per omplir aquesta sol·licitud necessitaràs dues dades importants:
– El NIA (Número d'identificació de l'alumne): el pots consultar en l'últim butlletí de notes, al carnet d'estudiant o sol·licitar-lo en el propi centre educatiu.
– El codi de l'IES HENRI MATISSE que és el 46022622
b) Un cop emplenada la sol·licitud, imprimeix-la
c) Adjunta a la sol·licitud les factures dels llibres de text i materials curriculars que hagis comprat per al curs 2015-16. Si no disposes d'elles pots sol·licitar-les en l'establiment on els hagis adquirit.
d) Lliurament la sol·licitud impresa i les factures al Centre Polivalent Valentín Hernáez C/ Músic Antonio Cabeza s/n de Paterna en l'horari assignat al curs i grup de l'alumne que es detalla a continuació:
CURS | DIA DE LLIURAMENT | HORARI |
1r ESO A | DIMARTS 15/12/2015 | De 9 a 14h. |
1r ESO B | DIMARTS 15/12/2015 | De 16 a 19h. |
1r ESO C | DIMARTS 15/12/2015 | De 16 a 19h. |
1r ESO D | DIMECRES 16/12/2015 | De 9 a 14h. |
2n ESO A | DILLUNS 21/12/2015 | De 9 a 14h. |
2n ESO B | DILLUNS 21/12/2015 | De 16 a 19h. |
2n ESO C | DILLUNS 21/12/2015 | De 16 a 19h. |
3r ESO A | DILLUNS 11/01/2016 | De 9 a 14h. |
3r ESO B | DILLUNS 11/01/2016 | De 16 a 19h. |
3r ESO C | DILLUNS 11/01/2016 | De 16 a 19h. |
4t ESO A | DIMECRES 13/01/2016 | De 16 a 19h. |
4t ESO B | DIJOUS 14/01/2016 | De 9 a 14h. |
4t ESO PDC | DIJOUS 14/01/2016 | De 9 a 14h. |
NOTA: Si no pots anar el dia assignat al teu curs i grup pots autoritzar per escrit a algú de la teva confiança perquè presenti la Sol·licitud i les factures per tu, o demanar a l'Ajuntament que et assignen un altre dia al telèfon 961379600 o en el mail xarxallibres@ayto-paterna.es
AJUDA AL SOL·LICITANT
Si no tens internet a casa o et resulta complicat omplir la sol·licitud telemàtica, pots demanar que et assessorin en:
– IES HENRI MATISSE (dimecres i dijous de 11.10 a 14h)
– Registres de l'Ajuntament de Paterna (Lloma llarga, SIAC, LA Canyada, Gran Teatre, CP Valentín Hernáez) (de l'1 al 9 de desembre de 16 a 19 hores)
– AMPA IES HENRI MATISSE (dimecres 2 i 9 de desembre de 18 a 20h, i dilluns 14 de desembre de 16 a 18h).
També tens a la teva disposició el telèfon 961379600 o el correu electrònic xarxallibres@ayto-paterna.es en què et resoldran els dubtes que es puguin plantejar en el procés.
FASE 2 LLIURAMENT DE LLIBRES AL CENTRE: En finalitzar el curs, els alumnes lliuraran els llibres de text en el centre educatiu per a la creació del banc de llibres. Es donaran indicacions més endavant de com es realitzarà aquest procés però és molt important que els llibres i materials curriculars estiguin en bon estat.
MÉS INFORMACIÓ
QUÈ ÉS XARXALLIBRES?
L'Ajuntament de Paterna, participa, al costat de la Generalitat Valenciana i la Diputació de València, en la creació del programa Xarxallibres, dirigit a la creació d'un banc de llibres al municipi de Paterna a través de la "compra" dels llibres que ja han adquirit les famílies per a aquest curs escolar.
QUI POT PARTICIPAR EN EL BANC DE LLIBRES?
Poden formar part del banc de llibres municipal tots els menors empadronats a Paterna que cursin estudis d'Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria o Formació Professional Bàsica.
COM ES POT PARTICIPAR?
Per a la creació del banc de llibres, l'Ajuntament de Paterna "comprarà" a cada família, empadronada al municipi i interessada en participar-hi, els llibres i / o materials curriculars. Els llibres o materials curriculars s'hauran de conservar en bon estat i al final de curs s'hauran de lliurar al centre educatiu. D'aquesta manera, el curs vinent, les famílies participants podran beneficiar-se dels llibres que s'hagin dipositat al banc de llibres de l'escola o institut.
FASES
La participació en el programa consta de dues fases, la primera i més immediata és la relacionada amb la sol·licitud de participació en el programa, en què l'Ajuntament abonarà 100 euros al sol·licitant. La segona fase és quan finalitzi el curs escolar i es lliurin els llibres de text en bon estat, llavors l'Ajuntament abonarà 100 euros més.