El 17 de maig celebràrem el Dia Internacional contra la LGTBfòbia i, per tal de commemorar-ho, els nostres alumnes de 1r d’ESO van donar-li color al centre amb les diferents banderoles de les sexualitats, les quals estan penjades per tota la planta baixa del centre i als taulers situats al bloc B. A més, volgueren fer una crida contra els rols i estereotips de gènere, pel que podreu veure a les cristaleres de la planta baixa com han manifestat ells la seua pròpia expressió de gènere, independentment de quin és el seu sexe biològic i el gènere assignat culturalment.

Vos convidem a fer una ullada i veure les interessants i variades percepcions que tenen de sí mateix cadascun d’aquests alumnes.Amb tot açò, la intenció principal de les activitats i del nostre alumnat és fer una crida a la societat per tal de fomentar la igualtat, però, principalment, el respecte, la tolerància i l’empatia entre totes les persones. Aquest són valors que la nostra societat necessita i moltes vegades no es tenen en la suficient consideració.Moltes gràcies per la vostra atenció.