El dijous 2 de desembre l’alumnat de 1r del Cicle Formatiu de Grau Superior de Realització de projectes audiovisuals i d’espectacles es traslladà a la localitat d’El Saler per a treballar en col·laboració amb l’alumnat del cicle formatiu de Grau Superior d’Educació i Control Ambiental del’IES El Saler. El nostre alumnat va gravar diversos reportatges sobre una guia de persones sostenibles i diverses ecorutes pel parc natural de l’Albufera realitzades per l’alumnat d’El Saler.

L’alumnat dels dos centres educatius està treballant diversos projectes relacionats amb els Objectius de desenvolupament sostenible (ODS) de l’Organització de les Nacions Unides. en concret s’estan treballant els següents ODS: acció pel clima, consum responsable, treball decent i creixement econòmic, i igualtat de génere. Totes aquestes activitats formatives han sigut promogudes i coordinades per l’INSTITUT SINDICAL DE COOPERACIÓ AL DESENVOLUPAMENT (ISCOD).